Vásárlási Információk

 

A Bionom Bioboltban így tudsz vásárolni:

  • A kiválasztott termékeket tedd a kosaradba a kosár gombbal. Minden terméknél, ami rendelhető, találsz egy zöld "Beteszem a kosárba" gombot, erre kell rákattintanod.
     
  • Miután a kosárba helyezted a termékeket, az oldal tetején közép tájon látni fogod, hogy hány termék van a kosaradban, és ha rákattintasz, akkor azt is látod, hogy mit tartalmaz. Ugyanitt találsz egy "Pénztár" nevű gombot, amikor már minden termék a kosárban van, amit szeretnél megrendelni, akkor erre a "Pénztár" gombra kell kattintanod a rendelés folytatásához.
     
  • Amikor a "Pénztár" gombra kattintasz, és még nem vagy bejelentkezve, akkor megkérdezi az oldal, hogy most rendelsz-e először nálunk, vagy már regisztrált tag vagy-e. Ha már regisztráltál korábban, akkor kérni fogja az oldal, hogy lépj be a felhasználóneved és a jelszavad megadásával. Ha esetleg még nem regisztráltál, akkor most megadhatod az adataidat, és a rendelés leadásával együtt a regisztráció is megtörténik.
     
  • Regisztráció / Belépés után a pénztárban meg kell adnod a rendelésed adatait.
     
    • Számlázási és szállítási adatoknál választhatsz a korábbi címeid közül. (Ha vannak)
    • Kézbesítés módja futáros, mutatjuk a várható kézbesítési dátumot.
    • Futárral házhoz szállítás esetén a szállítási cím automatikusan a számlázási cím lesz, amit módosíthatsz a megegyező cím pipájának kikapcsolásával, illetve megjelenik az Üzenet a futárnak mező, ahol 144 karakter hosszú üzenetet tudsz felíratni a rendelésed dobozára.
    • A Bionpontok és Ajándékkártyák részben láthatod, ha van levásárolható Bionpontod, annyival kevesebbet kell majd fizetned. Illetve, ha van Bionkódod vagy ajándékkártyád, annak itt megadhatod az azonosítóját.
    • Fizetési mód: utánvét  
    • Ezek alatt láthatod, hogy mennyi lesz a rendelésed végösszege 
    • Üzenet az ügyfélszolgálatnak mezőben írhatsz számunkra a rendelésedhez kapcsolódó üzenetet
       
  • Ha mindent rendben találsz, akkor az oldal aljának jobb oldalán a "Rendelés elküldése" gombra kell kattintanod.
      
  • A rendelésedet később is módosíthatod,ha még nem került komissiózásra (azaz amíg a rendelés státusza "függőben" vagy "csomagtartalom gyűjtése")!
    • Törölhetsz belőle termékeket
    • Változtathatsz a szállítási / számlázási címen is.
       
  • Az oldalainkon feltüntetett árak forintban értendők és tartalmazzák az ÁFA-t!


 

Fizetési információk

  • Utánvétes fizetés:
      
    • A GLS futáros házhozszállítás és GLS csomagpontos kézbesítés esetén a rendelésed végösszegét készpénzben, egy összegben a helyszínen kell kifizetned a csomag átvételekor. 
    • A Pick Pack Pontokon készpénzzel mindenhol, de a legtöbb helyen bankkártyával is lehet utánvéttel fizetni. 
  • A rendelés beküldésekor azonnal az összes terméket lefoglaljuk a saját raktárkészletünkből, illetve megrendeljük a forgalmazóktól a rendelésed számára.
      
  • Amikor az összes termék beérkezett, az összeállított csomagot munkanapokon 18:00-ig átadjuk a szállítmányozó cégnek kiszállításra.

 

Szállítási információk

2017.10.27. után csak belföldi szállítási címre kézbesítünk csomagot.

  • Pick Pack Pont:
     
  • A Pick Pack Pontos csomagoknak Budapesten 1-2 nap, vidéken 3-5 nap a kézbesítési idejük.
     
  • A Pick Pack Pont szállítási költsége 0-20Kg-ig minden esetben 750Ft, ez tartalmazza az Email és SMS értesítést is. Az utánvét költsége 250Ft.
     
  • 20.000 Ft kosárérték felett a kiszállítás ingyenes 
     
  • A teljes Pick Pack Pont listát itt találod, vagy ha van egy termék a kosaradban, akkor a "Pénztár" oldalon is elő tudod hívni, a Pick Pack Pontos kézbesítést választva.
     
  • Belföldi cím esetén lehet a Pick Pack Pontokra szállíttatni, ezek általában hosszabb, akár hétvégi nyitva tartással is rendelkeznek, így rugalmasabban lehet a közeledbe eső ponton felvenni a rendelésedet. A rendelés leadásakor a "Pénztár" oldalon választhatod ki a Számodra megfelelőt átvételi pontot.
     
  • Amikor a rendelésed a megadott Pick Pack Pontra érkezik, erről Email és SMS értesítést küldenek. A csomagot 5 munkanapig veheted át.
     
  • A rendelésed állapotának változását az adatlapodon, az "Előző rendelések megtekintése" linkre kattintva ellenőrizheted.
     
  • A Pick Pack Pontra egy csomagot maximum 20kg-ig lehet feladni. Ha a csomag a SPRINTER Futárszolgálat Kft. postai szolgáltatásokra vonatkozó, mindenkori Általános Szerződési Feltételei-ben megadott méret- (60cm*60cm*60cm), térfogatsúly- vagy tömeghatárt (20kg) meghaladja, nem lehetséges azt Pick Pack Pontra küldeni, ez esetben kérjük, válassz egy másik szállítási módot.
     
  • A csomagod készítésekor előfordulhat, hogy jobbnak látjuk több csomgban elküldeni a rendelésedet a sérülés kissebb kockázata miatt. Ez esetben az extra szállítási költséget mi fizetjük.
     
  • GLS házhozszállítás és GLS csomagpontok:
     
  • A GLS csomagoknak belföldön házhoz- és csomagpontra szállítva is egy munkap a kézbesítési ideje. Házhoz csak munkanapokon szállítanak, a csomagpontokon pedig sok esetben hétvégén is átvehetőek a csomagok.
     
  • Belföldi cím esetén lehetőség van GLS csomagpontokra szállíttatni, ezek általában hosszabb, akár hétvégi nyitva tartással is rendelkeznek, így rugalmasabban lehet a közeledbe eső csomagponton felvenni a rendelésedet.
     
  • A teljes csomagpont listát itt találod, illetve a rendelés leadásakor a "Pénztár" oldalon választhatod ki a Számodra megfelelőt.
     
  • A kiszállítás reggelén Email és SMS értesítést küld a GLS, hogy a nap folyamán melyik az a 3 órás időtartam, amikor a csomagot kézbesítik. Sikertelen kézbesítés esetén értesítőt hagy, amellyel módosíthatod a kiszállítás dátumát vagy címét.
     
  • A rendelésed állapotának változását az adatlapodon, az "Előző rendelések megtekintése" linkre kattintva ellenőrizheted.
     
  • A csomagod készítésekor előfordulhat, hogy jobbnak látjuk több csomagban elküldeni a rendelésedet a sérülés kissebb kockázata miatt. Ez esetben az extra szállítási költséget mi fizetjük.

Futárszolgálat: GLS General Logistics Systems Hungary Kft.
Belföldre házhoz szállítva, egy napos szállítási határidővel
20.000 Ft kosárérték alatt:                          990 Ft
20.000 Ft kosárérték felett:                         Ingyenes

GLS csomagpontra szállítva, egy napos szállítási határidővel
20.000 Ft kosárérték alatt:                          750 Ft
20.000 Ft kosárérték felett:                        Ingyenes

20.000 Ft kosárérték feletti rendelések esetében a kiszállítás ingyenes. Belföldre, egy napos szállítási határidővel. Az árak tartalmazzák az ÁFA-t. A szolgáltatás magában foglalja a kiszállítás megkezdésekor küldött SMS értesítéseket is.



 

 

  • Bemutatóterem címe:
    1134 Budapest, Csángó utca 8.
  • Átmenetileg zárva tart

    Nyitvatartás:

    • H-P: 10:00-18:00

csango-8.jpg

Így nézünk ki az udvarban. Amikor bejössz a kapun, a jobb oldalon találsz minket:

bionom-biobolt-470x.jpg

 


 

200% TISZTASÁGI PÉNZVISSZAFIZETÉSI GARANCIA

Vásárolj nálunk kockázat nélkül! Egyedülálló, 200%-os pénz visszafizetési garanciát ajánlunk Neked, ezzel is megnyugtatva Téged, hogy nálunk nem nyúlhatsz mellé! Nálunk a bio tényleg bio, mindenféle vegyszer és kemikália nélkül.

MILYEN SZEMPONTOK ALAPJÁN VÁLOGATJUK A TERMÉKEKET?

HOGYAN TUDOD ÉRVÉNYESÍTENI A GARANCIÁDAT?

  • Tartsd meg a vásárláskor kapott számládat
  • A vásárlástól számított 180 naptári napon belül jelezd, ha bármelyik termékünkben káros összetevőt találtál
  • Írd meg a Kapcsolat oldalon, hogy melyik vásárolt termékben, milyen mérgező anyagot találtál
  • Szakértőink 1 munkanapon belül leellenőrzik
  • A bevizsgálást végző szakértő felhív Téged telefonon
  • Amennyiben valóban olyan káros anyag van a termékben, amely a bionom hatóanyagelemző szerint is káros, akkor elkérjük a számlaszámodat, hogy visszautalhassuk a termék árának a 200%-át
  • Figyelem! Az allergénként feltüntetett hatóanyagok nem számítanak károsnak, csak felhívják a figyelmet, hogy arra érzékenyeknél allergiát vagy irritációt okozhat!
  • Az adott termék vásárláskori árának a dupláját visszautaljuk Neked 2 munkanapon belül

MIKOR NEM JÁR A PÉNZ VISSZAFIZETÉSI GARANCIA

  • Ha a vásárlásodtól számított 180 naptári napon túl jelezted a problémát, ekkor is számíthatsz azonban 100% kártérítésre.
  • Ha nem tudod igazolni, hogy az adott terméket nálunk vetted
  • Ha a terméknek több mint a felét elhasználtad
  • Ha más, a bionómia szempontjából nem elfogadott hatóanyaglista besorolása alapján vélsz károsnak bármilyen összetevőt

JÓ TUDNI:

  • Az egész garanciát azért találtuk ki, hogy Titeket is beavassunk abba, hogy nálunk hogyan kerülhet be, vagy kerülhet ki egy termék a webáruházból. Természetesen számítunk a becsületetekre. A gyártó nem vesz részt a pénz visszafizetési garanciában, így azt adott esetben mi finanszírozzuk.
  • A pénz visszafizetési garancia nem vonatkozik az esetleges többi termékre, amit vásároltál, csak a szóban forgóra
  • Kizárólag számla ellenében történik nálunk minden
  • Személyes átvétel, és futárszolgálat esetén is bankon keresztül utaljuk vissza a garancia összegét. Nem áll módunkban készpénzben fizetni.
  • Arra a bankszámla számra fogjuk visszautalni a kétszeres vételárat, ahonnan az eredetileg bejött
     


 

Egészségpénztár

  • Egészségpénztárra vásárolható termékek listáit itt találod, folyamatosan bővül a kínálat, érdemes benézni többször.

 


 

 

24 órás kiszállítással

  • A raktáron levő termékeket, ha munkanapokon 15 óráig utánvéttel  megrendeled, akkor még aznap átadjuk a futárszolgálatnak a csomagodat.
    • GLS-el házhoz vagy GLS csomagpontra szállítva ezt a következő munkanapon kézbesíteni tudjuk.
    • Pick Pack Pont esetében ez nem garantál, mert ott a csomagoknak Budapesten 1-2 nap, vidéken 3-5 nap a kézbesítési idejük.

Ingyenes kiszállítás

  • Az értékhatár feletti ingyenes szállítási kedvezmény azon vevőink számára elérhető kedvezmény, akik nem részesei a kivezetés alatt álló Bionpont kedvezmény rendszernek. Azaz, az adott vásárlásra vontakozó kedvezmény lehet ingyenes szállítás, vagy a Bipont kedvezmény rendszerben résztvevők számára Bionpontok. A kettő kedvezmény nem vonható össze.
     
  • Az ingyenes szállítási kedvezmény csak belföldi csomagokra érvényes.

 


 

Ha bármilyen további kérdésed, kérésed van, akkor keress fel minket a +36 70 704 8843-as ügyfélszolgálati számon, vagy írj a Kapcsolat oldalon!

 

  EVP kódom: