Elégedett Vevő Program

Kedves Vásárlóink! Az Elégedett Vevő Programot a korábbi működésében megszüntettük, illetve átalakításra került. A saját vásárlás és az ajánlás után járó bion pontokat megszüntettük, és részben az ingyenes szállítási kedvezmény bevezetésével pótoltuk.

Amint az EVP újra elérhető lesz, ezen az oldalon kiírjuk a részleteket róla.

Köszönettel,
Bionom Csapat 

5
Értékelés: Nincs Átlag: 5 (17 szavazat)

Pont jóváírás

Sziasztok!

Nekem is még "kiszállítás alatt" szerepel az utóbbi két rendelésemnél.Kérlek nézzetek utána! Köszönöm!

Betti

Értékelés: Nincs
Kardos-Lőkös Melinda képe

Alant a megoldás

Olvasd el Anikó válaszát, itt, egy picivel lejjebb! regular_smile.gif

Értékelés: Nincs

Pontok jóváírása

Sziasztok!

Csatlakoznék az előttem szólókhoz, nekem is "kiszállítás alatt"-i cimkével van megjelölve a februári rendelésem, ezért most nem kaptam pontjóváírást.

Értékelés: Nincs

Pontok hiánya

Már jóvá is írtuk. Ha legközelebb szintén lesz ilyen probléma, akkor írj közvetlenül a shop@bionom.hu címre (ügyfélszolgálat). Hip-hop megoldódik a probléma.yes.gif Fent, jobbra van a "kapcsolat" fülecske.wave.gif

Értékelés: Nincs
Szabados Pál képe

Megtettem és a helyzet változatlan

Az utolsó rendelésem még mindig "kiszállítás alatt", pedig lassan már el is fogy :)

Értékelés: Nincs
Isti képe

Kiszállítás alatt

Jelentem, hogy ma bekerült a "Kézbesítve" gomb a "Rendeléseim" oldalra. Azoknál a rendeléseknél jelenik meg, amelyik már ki van számlázva, de valamiért nem került befejezettre. Most már a "Kézbesítve" gomb megnyomásával befejezettre tehetőek.

Értékelés: Nincs Átlag: 5 (3 szavazat)
Szabados Pál képe

Megérkezett

Egyszerű, nagyszerű! Köszönöm :)

Értékelés: Nincs
verebedit képe

Továbbítottam az illetékeseknek

Kedves Pál!

Továbbítottam az illetékeseknek a problémádat, remélem hamarosan megoldódik. regular_smile.gif

Értékelés: Nincs

Pontok

Sziasztok!

Szeretnék Mütyeszhez kapcsolódni a problámámmal, Én is ugyanezt tapasztaltam: A legutóbbi rendelésem még "kiszállítás alatt" -i, pedig a futártól 3 napon belül átvettem januárban. Kérlek benneteket javítsátok ki nálam is, hogy minél lőbb rendelhessek, mert fogytán a házi készletünk:) Köszönettel: Vali

Értékelés: Nincs
epermami képe

Pontok feltöltve

Szia Vali, a probléma megoldva, kérlek ezzel kapcsolatban olvasd el Detti válaszát, köszönöm!:)

Értékelés: Nincs

Pontok

Sziasztok!

Csak szeretném jelezni, hogy az utóbbi két rendelésem - melyből az egyik közel egy hónappal ezelőtti - még mindig "kiszállítás alatt" van, természetesen már mindkettőt átvettem. Át tudnátok állítani befejezettre, hogy jóváíródjanak a bion pontjaim? Szeretnék most is rendelni..  Előre is köszönet!

Értékelés: Nincs

Pontok feltöltve

Szia Mütyesz!

Írtam az ügyfélszolgálatnak, gond elhárítva, már rendelhetsz is. Elnézést kérünk a technikai bakiért. 

Kérlek ha legközelebb ilyen problémád van akkor mindig hívd fel  vagy írj az ügyfélszolgálatnak, Kapcsolat fülnél az elérhetőségük.

Köszönöm!

Értékelés: Nincs Átlag: 5 (2 szavazat)
Isti képe

Ez nem baki...

Néha azért nem kerülnek befejezettre a futáros rendelések, mert egy automata program teszi befejezettre, amikor a GLS-től azt az információt kapja vissza, hogy a csomagot kézbesítették, de néhány csomagnál, vagy körzetnél nem jön vissza ilyen információ. Ekkor kell manuálisan befejezettre tennünk.

Esetleg tehetnénk be Nektek olyan gombot, hogy "A csomagot átvettem", és akkor biztosan tudjuk mi is, hogy nem kell utánajárni, valóban megérkezett a csomag.

Értékelés: Nincs Átlag: 5 (6 szavazat)
B.Kinga képe

A csomagot átvettem gomb

Ez nagyon jó ötlet!!! Szerintem nagy segítség lehetne mindkét oldalról! Futáros kiszállításnál én is rendszeresen szembesülök ezzel, gondolom a mi körzetünk is ebbe az "infostoppos" körbe tartozik.

Szép estét! B. Kinga

Értékelés: Nincs Átlag: 5 (1 szavazat)

Ajánlás az EVP kóddal

Sziasztok!

Segítségeteket kérném, ha másoknak akarom ajánlani az oldalt, és vásárolni is szeretnének, hogyan megy ez az ajánlói kód küldése  a gyakorlatban????

Köszönöm:Péter

Értékelés: Nincs
Kardos-Lőkös Melinda képe

EVP kóddal küldés

Ha szeretnéd valamelyik termékre felhívni a figyelmüket, akkor a termék adatlapja legalján található, piros linket másold be nekik, úgy küldd el! Ott már be van építve a Te saját EVP kódod, így ha vásárol a linked hatására valamelyik ismerősöd, akkor azt érzékeli a rendszer. Sőt, ha nem rögtön vásárol, de regisztrál, akkor utána minden vásárlása után kapsz bionokat. 

De linkelhetsz cikkeket, blogbejegyzéseket is, vagy akár magát a bioboltot, a címlapról. regular_smile.gif

Értékelés: Nincs

Bion jóváírás hiánya

Sziasztok!

"A kapott bionjaid a következő vásárlásnál automatikusan beszámolódnak, és annyival kevesebbet kell fizetned." - Miért nem írja jóvá nekem? Az előző vásárlástól számítva mennyi idő után jeleníti meg a rendelésnél?

Köszönettel:

Edina

Értékelés: Nincs Átlag: 1 (1 szavazat)

Ha nem érkezik meg a Bion...

Kedves Edina!

Amint a "kiszállítás alatt" státusz átvált "kiszállítva" állapotba, rögtön jóváíródik a bion. Már rendelkezésre állnak bionjaid. Ha legközelebb ilyet tapasztalsz, akkor közvetelnül írj a shop@bionom.hu címre, és rögtön orvosolják a problémát.yes.gif

Értékelés: Nincs

Már megvannak a bionok

Köszönöm szépen, már látom a pontokat. Már csak azt szeretném megérteni, hogy az előző rendelésemnél ami volt 40ezres összegű, kaptam 1200 körüli bionpontot, jelenleg dupla ennyit költöttem, és mégsem dupla annyi a bionpont.

Értékelés: Nincs

Hogyan számolódik a bion?

Fentebb olvasható, hogy "minden terméknek van egy BION ("pont") értéke, amit a biobolt számol ki a termékek árréséből. Mivel a termékeknek nem egyforma árrései vannak, így nem biztos, hogy ugyanannyi elköltött összeg után mindig ugyanannyi bion lesz legközelebb.wave.gif

Értékelés: Nincs

Köszi a gyors választ bion ügyben

Ok, rendben. Köszi a gyors választ :).

Értékelés: Nincs

Hová lett az ajándékutalvány?

Segítség! Nem találom!

Értékelés: Nincs
epermami képe

Ajándékutalvány

Szia Gabci, az ajándékutalványokat itt találod!

Értékelés: Nincs

K vitamin és D3

Ezt a tartalmat átmozgattuk, itt elolvashatod.

Értékelés: Nincs

Nem jött válasz...

Sziasztok!

Elnézést kérek, de jó pár napja tettem fel kérdést neketek kérdeztem egy általatok még nem forgalmazott készítményről, de válasz semmi...

Nem publikus a kérdésem?

Köszönöm.

Értékelés: Nincs

Válaszra várva

Szia liszape!

Elnézésedet kérjük a késedelmért. Megkaptuk a kérdésedet,  továbbítottuk is a Terméktanács felé. Kis türelmedet kérjük, mert az ünnepek miatt sokan szabadságon voltunk (a Terméktanács tagjai is) és  hétvégén csökkentett létszámban dolgozunk.

Kérlek a jövőben ha terméket szeretnél ajánlani akkor a saját adatlapodon a "Termék ajánlása" fülnél tedd meg! Köszönjük szépen!

Itt olvashashatod Hogyan dolgozik a Terméktanács?

Értékelés: Nincs Átlag: 5 (1 szavazat)

Bankkártyás fizetés és a bionok

Sziasztok :)

Most ismerkedek az oldalatokkal, amin egészen jó kis termékek és egészen jónak tűnő tanácsok vannak.

Az egyik termékkel kapcsolatban, kb másfél, 2 hete kérdeztem is, de válasz nem jött... nem gond... feldolgoztam ezt a traumát. Mivel elég drága a termék, így inkább kihagytam az első rendelésemből, merthogy már rendeltem is tőletek 

Hatalmas pirospont azért, mert a vevőszolgálatos kolléga - Máté -, seperc alatt orvosolta a kisebb bénázásom, és a csomag nem egészen 24 óra alatt már a kezemben is volt 

Amit viszont nem értek: Bankkártyával fizettem, és most nézem a saját vásárlás utáni bionjaimat, hogy a banki tranzakció miatt a kapott bionjaimat teljesen leminuszoltátok... (nem csak a 2%-át, mint ahogyan azt a fizetési feltételeknél olvastam) Félreértés ne essék! Nem a 47 Ft-ot reklamálom, hanem az elvet... ui, ha pl megrendeltem volna azt a terméket, amivel kapcsolatban korábban kérdeztem (kb 24.000 Ft), akkor nagyon szerény árréssel számolva is - az egyebekkel együtt - majdnem összehoztam volna a következő csomagom szállítási költségét...   

Persze, az is lehet, hogy én értettem félre valamit, ez esetben elnézést... 

Boldog Karácsonyt Nektek!

Erika  

Értékelés: Nincs Átlag: 5 (1 szavazat)
Hortenzia képe

Bion pontokat minden rendelésed után megkapod!

Szia Erika!

A Vásárlási információban is olvasható, hogy

  • Bankkártyás fizetés esetén a saját vásárlás után járó ajándék Bion pontokat, a rendelési érték 2%-ával csökkentve tudjuk csak jóváírni.
Természetesen a Bion pontokat minden rendelésed után megkapod. 

Mivel a banki költséget nem a rendelés értékéből vonjuk le (pontosabban adjuk hozzá), hanem ezen ajándék Bion pontok értékét csökkentjük vele, így annyival kevesebb Bion pont jár a saját vásárlásod után. 

(Ezt akkor számolja ki a rendszer, amikor befejezettre került a rendelés.)

Ebben az esetben, mivel bankkártyás fizetésed volt, és a banki költség meghaladta a kapott pontok értékét, így valóban úgy tűnik, mintha nem kaptál volna pontokat. Kaptál, csak "elvitte" a banki költség. 

Sajnos a bankkártyás fizetés plusz költségét nem tudjuk vállalni, mert nem tudjuk miből kigazdálkodni, erre felhívjuk a figyelmet a rendelés beküldésekor is, amikor a bankkártyás fizetés kerül kiválasztásra, hogy a saját vásárlás után járó pontokból annyival kevesebbet tudunk kiosztani.

Így rendben? Ha még mindig nem tiszta, nyugodta írj, kibogozzuk.

Szeretettel,
Hortenzia

Értékelés: Nincs Átlag: 5 (2 szavazat)

Elégedetlenség

Kedves Mindenki!

Én az üzenetek miatt nem vagyok elégedett. Múltkor tanácsot kértem, de választ nem kaptam. Aztán voltam előadáson, a kódot másodszori érdeklődés után kaptam csak meg. Most meg rendeltem, de az eddig megszokott üzenetbeni értesítéssel szemben (függetlenül attól, h kész-e, értesítettetek az átvétel valószínű időpontjáról, és nyomonkövetési lehetőség is volt egy linken keresztül), megint nem kapok semmilyen infót. Spamek között nincs, és úgy van beállítva a fiókom, hogy mindent kézbesítsen. Akkor most hol van a hiba? Csak velem nem foglalkoztok?

Értékelés: Nincs
paripa képe

Ha csak ezen múlik....

Szia feszto!

A gmail is időnként ravaszul kéri a telefonszámot, de én simán nem adom meg, ott a lehetőség, hogy "hihagyom a lépést" ajánlással.....

Tehát, nyugodtan használj gmailt, kibírják a telefonszám nélkül is...:) Ide gond nélkül jön minden értesítés (feltéve, ha azt állítod be Magadnak).

Szeretettel Adri

Értékelés: Nincs
epermami képe

Elégedetlenségekre válaszok

Szia Fesztó, pár perce válaszoltam a társoldalunkon feltett kérdésedre, elnézésedet kérjük, hogy megvárakoztattunk!  Most nagyon leterhelt a csapat, mivel az új kategorizálási rendszert csinálja mindenki a Bionomon, (igyekszünk vásárlóbaráttá tenni a keresőt:) kevesen vagyunk a kérdések megválaszolására...

Így az első pont kipipálva!  A kódokkal még bajlódunk, többen jeleztétek, hogy nem kaptátok meg az előadás után, kérünk Mindenkit, hogy ilyen esetben írjatok nekünk, mert van, hogy megviccel minket a technika, az illetékesek rajta vannak az ügyön, de nekik is annyi feladatuk van, hogy nem tudják mihez kapjanak. Nincs mese, kinőttük magunkat, hála Nektek, egy komoly cég lettünk, nap mint nap új kihívásokkal kell szembe néznünk!

A rendelésed nyomon tudod követni, ha rákattintasz a felhasználónevedre, majd a Rendeléseim menüpontra, itt mindig napra készen láthatod, hogy melyek azok a termékek, amik már a kosaradban vannak, és amik még beérkezésre várnak.

Köszönjük, türelmed, és hogy nálunk vásárolsz!  

Értékelés: Nincs Átlag: 5 (6 szavazat)
Isti képe

Levelező

Fesztó, annyival egészíteném ki, hogy az a levelező rendszer amit használsz számtalan levelünket nem kézbesíti, nincs normálisan kezelhető spam szűrése, van amikor úgy dönt, hogy bizonyos leveleket egyáltalán nem kézbesít.

A levélküldést pedig nem mi végezzük, hanem az egyik legnagyobb erre specializálódott cég. Meg is néztem, és ezeket a leveleket kézbesítette az utóbbi napokban a Te címedre (kattintásra tudsz nagyítani):

Ha tudok még segíteni, írj bátran!
Isti - webmester

Értékelés: Nincs Átlag: 5 (6 szavazat)

Köszönöm, Isti!

Köszönöm Isti!

Tudom, hogy a levelezőrendszerem nem jó, de a váltás sem egyszerű. Pl. ódzkodom megadni a telefonszámomat egy egyszerű email-fiók megvalósításához. Valóban, a harmadik levelet nem kaptam meg. Köszi, h utána néztél!

Értékelés: Nincs
ubulka képe

Vásárlás befejezetté tétele

Sziasztok! Segítséget kérek!

Az alábbi szövegű levelet kaptam, egy mostani új rendelésem kapcsán

"A rendszer szerint még nincs befejezett rendelésed, de látom, hogy a 141922 számú rendelés már régóta kiszállítás alatt van. 
Amennyiben ezt a csomagot már átvetted kérlek jelezd felénk és én befejezettre rakom, elképzelhető, hogy rendszerhiba miatt nem állt át.
A bion pontok csak a rendelés befejezte után kerülnek jóváírásra.
Ha bármiben tudunk még segíteni, írj bátran!
Köszönjük, hogy nálunk vásárolsz!  Szép napot!
Máté - Bionom Biobolt Ügyfélszolgálat"
Már akkor sem és most sem engedi a renszer, hogy befejezetté nyilvánitsam az egykori rendelést. A megrendelt terméket hibátlanul megkaptam, tehát az akció BEFEJEZETT! , de én ezt nem tudom megcsinálni.
Kérlek segítsetek benne!
Köszönöm!
Ubulka
Értékelés: Nincs
verebedit képe

Vásárlás befejezése

Kedves Ubulka!

Továbbítom a kérésedet az ügyfélszolgálat felé. 

Értékelés: Nincs
ubulka képe

Vásárlás befejezése

Kedves Edit! köszönöm a közreműködésed, az ügyfélszolgálat megoldotta a problémát. Tegnap megrendeltem újabb termékket, aminek az árát át is utaltam. Ma már ennek a megrendelésnek a számlája s megérkezett.

Most akkor az előző rendelésem után járó pontokat elveszítettem azzal, hogy átutalással már ki is fizettem?

Köszönöm.

További szép napot.

Értékelés: Nincs

Bionpontok nem vesznek el!

Szia!

Bionpontok nem vesznek el, a vásárlásaid után mindig megkapod! A rendszernek kell egy kis idő az átvétel után míg kiszámolja. A meglévő bionjaid mindig automatikusan levonódnak az aktuális rendelésedből. Ha nem rendelsz egy darabig akkor is ott várakoznak. de nem törlődnek ki. Belépés után a "Saját pontok" menüben mindig ellenőrizheted őket. Ilyen jellegű kérdésekben ha bizonytalan vagy akkor az ügyfélszolgálat tud segíteni e-mailben vagy telefonon is.

Értékelés: Nincs Átlag: 5 (2 szavazat)
Gyévocska képe

Szállítás

Sziasztok!

Már nagyon szemezek jó pár termékkel, csak van pár infó, amire szükségem lenne. Ha futárral rendelem meg a kívánt termékeket, hány óráig van kiszállítás? Nem lenne mindegy, mert  7-18-ig dolgozom mostanában, és akkor a munkahelyemre kérném a csomagot.

Köszi!
Gyévocska

Értékelés: Nincs
Hortenzia képe

Csomagot a munkahelyre

Szia Gyüvocská! 6 után már nem szállítanak, ilyen esetekben a munkahelyre érdemes kérni a csomagot.

Értékelés: Nincs Átlag: 5 (1 szavazat)
Gyévocska képe

Nagyon köszönöm a választ!

Kedves Hortenzia!

Nagyon köszönöm a választ! 

Szép estét!

Gyévocska!

Értékelés: Nincs Átlag: 5 (1 szavazat)

Pontok

Szeretném megkérdezni, hogy ha ma vásároltam tőletek egy sampont, akkor ha jól értelmeztem kapok utána EVP pontot. Ez mennyi is lesz pontosan, mert ez nem teljesen világos és mikor látom én ezt a saját pontjaim menü alatt.

Köszi! 

Értékelés: Nincs Átlag: 5 (1 szavazat)
Juzus képe

Pontok mennyisége

Kedves Judit!

Ahogy a leírásban olvasható: a saját vásárlásaid után a nettó árrés 10%-át kapod meg pontokban jóváírva. A pontok mennyiségét azonban nem azonnal látod, hanem csak akkor, amikor átvetted a csomagodat személyesen, illetve a futárszolgálattól visszaérkezik a jelzés, hogy a csomagot kézbesítették.

Értékelés: Nincs Átlag: 5 (1 szavazat)
ubulka képe

Kosár ürités

Üdv mindenkinek!

Segítséget szeretnék kérni. Nem találom azt a lehetőséget, hol törölhetném, illetve javíthatnám a kosaram tartalmát?

Egyszer már tudtam változtatni, de amikor a Pénztárhoz mentem fizetni, az összes előzőeket is hozzáadta.

S.O.S. segítsetek.

Köszönöm!

Értékelés: Nincs Átlag: 5 (1 szavazat)
Juzus képe

Kosár tartalmának ürítése

Szia ubulka!

A kosarad tartalmát már akkor tudod változtatni, amikor még nem kattintottál a Pénztár gombra. A kosárban levő termékeket kedved szerint tudod változtatni a + és a - jelekkel, majd kattintás a kosár frissítése gombra, ha pedig teljesen törölni szeretnéd, akkor a termék képe mellett megtalálod a kuka jelét és arra rákattintva tudod törölni a megrendelésedből. 

Természetesen a fentiek akkor érvényesek, ha még nem kattintottál a PÉNZTÁR gombra.

Ha pedig már megrendelted, akkor is tudsz módosítani rajta a gombok értelemszerű használatával (kijelölés után - törlés - megerősítés.  

Értékelés: Nincs Átlag: 5 (1 szavazat)
ubulka képe

Kosárürités

Köszönöm, végre sikerült.

Ubulka

Értékelés: Nincs

Törlés a kosárból

Szia Juzus!

Tényleg nem lehet törölni a kosár tartalmát! Eltűnt a "kuka" jel. Segítség!!!

Zsuzsi

Értékelés: Nincs Átlag: 5 (1 szavazat)
epermami képe

Kipróbáltam, működik!

Valószínűleg valamilyen rendszer hiba volt Zsuzsi, nálam van kuka jel, és működik!:)

Értékelés: Nincs Átlag: 5 (1 szavazat)

Megtaláltam

Nagyon köszönöm Epermami, már meg is találtam!

Értékelés: Nincs Átlag: 5 (1 szavazat)
Katicabogár képe

Bion kód

Sziasztok! Nagyon szeretem ezt az oldalt, szuper jó és hatásos termékek vannak!  A kérdésem az lenne, vásárláskor a saját bion pontjaim és az ajánlott bion pontok automatikusan össze adódnak és levonásra kerülnek?

És, még lenne egy észrevételem, ha nem gond. Örülnék, ha lenne olyan kategória vagy bármiféle ajánlás ami a fizikai munkát végző embereknek szólna a termékekre vonatkozólag, hogy mit érdemes szedniük egészségük, kondíciójuk, teljesítőképességük megőrzése, fokozása érdekében.[..] Köszönöm a választ előre is! Szép napot nektek!

Értékelés: Nincs Átlag: 5 (1 szavazat)
Betty képe

Teljesítmény fokozása nehéz fizikai munkát végzőknek

Szia!

Igen, a bionok, amiket összegyűjtesz vásárlással, vagy ajánlással, azok a vásárlásodkor automatikusan levonásra kerülnek, azaz annyival kevesebbet kell fizetned.

A sportolóknak szóló kategória pont ilyen jellegű termékeket tartalmaz:

https://bionom.hu/etrend-es-taplalek-kiegeszitok/problemak-szerint/sport...

A sport kategóriában, pedig a megfáradt, sajgó izmokra kínálunk segítséget:

https://bionom.hu/kozmetikumok/sport

Értékelés: Nincs Átlag: 3 (2 szavazat)
Limetta képe

Előző vásárlásért járó bionok beváltása

Kedves Capat, egy kis segítségre lenne szükségem:

hogyan tudom beváltani az előző vásárlás után járó bion-kedvezményt a mostani új vásárlásom alkalmával? Vagy ezt automatikusan látja/tudja a rendszer? Esetleg csak a már átvett vásárlásokra jár bion? Hol lehet látni, hogy mennyi biont gyűjtöttem az előző vásárlásnál?

Már kész az újabb kosár is, elküldeném a rendelést, de ezt a kedvezmény-bionos választ még megvárom 

Köszönöm!

Értékelés: Nincs Átlag: 5 (1 szavazat)
epermami képe

Saját pontok

Szia Limetta, ha rákattintasz a felhasználónevedre, majd a saját pontok menüpontra, akkor láthatod, hogy hány pontod van, amit a vásárlásnál a rendszer automatikusan felajánl, hogy le tudd vásárolni.

Értékelés: Nincs
csilla zolyomi képe

új regisztráció

Ha elkuldom e-mail ben a fooldalrol a sarga mezoben levo linket az evp kodommal, akkor akinek kuldom az csak raklikkel es ugy tud hozzam regisztralni? 

elore is koszi a segitseget

csilla

Értékelés: Nincs Átlag: 1 (1 szavazat)

Saját kód tovább küldése

Kedves Csilla! Igen, minden termék, cikk alatt az oldal legalján található egy kijelölt link a saját kódoddal. Ezt másold be az ismerőseidnek küldött levélbe, ha erre kattintanak és regisztrálnak, akkor hozzád fognak tartozni. Vásárlásaik után fogsz kapni bionokat, amiket felhasználhatsz a következő rendelésnél. Minél több ismerősöd regisztrál és vásárol a meghívásodra, annál olcsóbban tudsz hozzájutni a termékekhez. Így szeretnénk mindenkinek megköszönni ha ajánlja a bionom áruházat.

Értékelés: Nincs Átlag: 5 (2 szavazat)
zsoltesviki képe

Ajánlott terhesség alatt vagy nem

Szerintem egy olyan megjelölést is lehetne kitenni, egy kis jelet, ami jelezné ha az adott terméket nem ajánlott terhesség alatt fogyasztani. Jó kis időtöltés mig a hozzászólásokból vagy a leírásokból kiderül hogy inkább ne...Lehetne jel arra hogy terhesség alatt egyáltalán ne, vagy várandóság alatt ajánlott. Mert amikor rákattintok arra hogy várandósság, hát elég kevés termék kerül oda. Ugyanígy a könyveknél is, lehetne csoportosítani kicsit a könyveket témák szerint, nem csak így ömlesztve. És még egy kérdés: nem lesz e olyan könyv ami kimondottan egy "szakácskönyv" gyermekek részére? Hogy mit főzzön a nő 0-x éves korú gyermekének. Mi ami ajánlott mi ami kerülendő. HAsznos lenne ilyen témájú könyv is. 

Köszönöm

Értékelés: Nincs Átlag: 5 (2 szavazat)
Kardos-Lőkös Melinda képe

Gatyába lesz rázva a kategória rendszer is

Már folyamatban van, de nagyon sokáig tart minden terméket egyenként bekategorizálni. regular_smile.gif

Értékelés: Nincs Átlag: 5 (1 szavazat)

Megérkezett Supra balance - köszönet

Sziasztok! Még az extra akciós supra balance-os csomagot rendeltem meg, majd 'csak' 2 érkezett meg a csomagban, ezt jeleztem e-mailben, majd pár nap múlva érkezett is a másik 2 :) ( az eredetileg leadott rendelésemhez később még tettem pár terméket, szerintem ez lehetett a hiba oka ) Köszönet a gyors és vevőbarát eljárásért! amaranthine

Értékelés: Nincs
Zsanett képe

Vegán termékek megjelölése

Sziasztok!

Megírtam Facebookon javaslatomat, miszerint nagyon örülnék neki (és szerintem nem csak én), hogyha a vegán termékeket is külön jelölnétek, netaláltán esetleg egy ilyen kategóriát is létrehoznátok.
És ott, kaptam az információt, hogy jobb ha ide írom meg kérésem, ugyanis még vevőbarátabbá szeretnétek tenni a rendszert, és ezért az egész kategória rendszer változtatás előtt áll! :)
Aminek nagyon örülök, mert eddig viszonylag elég sok időt vett nekem igénybe hogy ráleljek, hogy akkor most vegán-e a termék, vagy sem.
És gondolom sokan vagyunk így, és remélem egyre többen leszünk. :)

Például az utóbbi rendelésem alkalmával is automatikusan betettem az apiterápiás mézet a kosaramba , tudom az én figyelmetlenségem, de valahogy eddig teljesen máshogyan tekintettem rá, mint jótékony bélflóra regeneráló táplálékkiegészítőre, fel sem merült bennem, hogy nem vegán. És méég körültekintőbbnek kell lennem, mint eddig gondoltam, éés annyival könnyebb, és egyszerűbb lenne, ha létrehoznátok külön vegán kategóriát, vagy esetleg lenne a termékeken vegán megjelölés!


Előre is köszönöm!! (Ezt is, és minden mást!) :)
Zsaan
 

Értékelés: Nincs Átlag: 5 (2 szavazat)
Antal Vali képe

Vegán termékek megjelölése

3 hónapja dolgozom Pálmával az új kategória rendszeren. Természetesen lesz vegán szűrés is, hisz amikor nyitott a webáruház, erre még nem gondoltunk. De lesz laktóz, glutén, hal és tengergyümölcsei, valamint virágpor szűrés is. Kis türelem, és hamarosan tesztelhetitek az új kategória rendszert!

Értékelés: Nincs Átlag: 5 (2 szavazat)
Zsanett képe

Vegán termékek megjelölése

ÚÚÚ dejóóó! 

Nagyon örülök!

Köszönjük a sok munkát, amivel még egyszerűbbé teszitek nekünk! 

Értékelés: Nincs Átlag: 5 (2 szavazat)

Köszönöm a segítőkész hozzállást!

Nagyon köszönöm az ügyfélszolgálat segítőkész és MAXIMÁLISAN vevőbarát hozzáállását, amit minden körülmények között megtapasztaltam, még akkor is amikor probléma merült fel. Az igazán jó céget onnan lehet megismerni, hogy amikor esetleg egy gond adódik, azt hogyan kezelik. A Bionomnál ez csillagos 5-ös. Azonnal, gond nélkül és kedvesen megoldották a felmerült problémát! Ezen kívül, külön köszönet Varga Nikolettának és Pribus Tündének a jó tanácsokért és minden segítségért!

Értékelés: Nincs Átlag: 5 (4 szavazat)

Csomag gyorsasága

Sziasztok!

A csomagok küldésében, nálatok gyorsabb webáruházzal még nem találkoztam!

És ráadásnak szépen van becsomagolva. És a futárszolgálat is eddig szuper!

Más webáruház, ha postával küldi, rendszerint, tépett, összegyűrt csomagokat

szoktam kapni!....

Csütörtök reggel sikerült utalnom, és ma pénteken 11:30 kor itt a csomagom!

Köszönöm!

Értékelés: Nincs Átlag: 5 (2 szavazat)

Valaki elmagyarázná?

Sziasztok!

Most adnám le második rendelésem, szóval még nem vagyok rutinos. Azt írja ki hogy levásárolható bionpontjaid 453 Ft értékben. Hogy is jött ki ez? Elolvastam a fenti szöveget, de azért valaki elmagyarázná? És hogy akkor ennyivel olcsóbb lesz a rendelésem? S milyen számot kell beírnom? Azt az EVP kódot?

Értékelés: Nincs Átlag: 5 (1 szavazat)
Henn Mónika képe

Bion, EVP kód

Szia!

Rendelésnél nem kell beírnod EVP-t, vagy egyéb számot (elég, ha be vagy lépve).

Igen, ennyivel lesz olcsóbb a rendelésed yes.gif.

Amint a fenti cikkben is írja,  bionokhoz  2 úton juthatsz hozzá:

  • "Saját vásárlás bion"-t kapsz a saját vásárlásaid után - a termékek nettó árrésének a 10%-át.
  • "Ajánló bion"-t kapsz az általad ajánlott vevők összes vásárlása után - szintén a termékek nettó árrésének a 10%-át.

Ha még nem ajánlottad az oldalt senkinek, akkor te most az előző rendelésed után kaptál bionokat.

Ha "ajánló bion"-okat is szeretnél gyűjteni, akkor fontos, hogy (a kiválasztott cikk, termék) megosztásnál mindig a lap alján lévő (EVP kódot tartalmazó) linket oszd meg - ez alapján tudja azonosíteni a rendszer, hogy te osztttad meg a tartalmat, és nem más.

Remélem tudtam segíteni, és így már lrthető, leírva bonyolultabbnak tűnik, mint amilyen valójában. wave.gif

Értékelés: Nincs Átlag: 5 (2 szavazat)

Érdeklődés

Kedves Bionomosok!

Nagyon szuper, hogy vagytok! Egy apró kérdés merült fel bennem ,légyszives okosítsatok ki e téren is :)

A pontjaimat nézegettem épp, (mert nem találom, hogy az üzenetet amit kapok azt itt is meg tudom e nézni vagy csak a kapott emailben?) és ott találtam olyan levonást, hogy bank költség. Ez mi, ezt nem értem. Köszönöm szépen előre is a válaszokat!

Értékelés: Nincs
Hortenzia képe

Banki költségek

Milyen módon fizettél?

Ha pl. net bankon utalsz, akkor annak nincs költsége. Ha bankkártyával fizetsz, akkor:

"Bankkártyás fizetés esetén a saját vásárlás után járó ajándék Bionpontokat, a rendelési érték 2%-ával csökkentve tudjuk csak jóváírni."

De picit lejjebb Isti bővebben is elmagyarázza. yes.gif

Szeretettel,
Hortenzia

Értékelés: Nincs
baba56 képe

szuper csapat:)

Kedves Bionom Csapat:)

Köszönöm szépen a kis csomagomat, a jelzett időpont előtt kaptam meg, precízen csomagolva. 

Egy észrevételt szeretnék tenni a Synergy Tech gyári csomagolásával kapcsolatban. 2013-ban volt olyan Q10 csepp, ami folyott pedig originál zár volt rajta, most pedig a D-vitamin nem záródott jól. A buborékos fólia belül olajos tapintású volt. Nem hiszem, hogy sok kicsorgott belőle. Inkább csak jelezni szeretném, hogy nem zárnak jól a kupakok az üvegen. Még felbontatlan és mégis kívűl olajos az üveg.

Nincs szándékomban reklamálni, sem visszaküldeni a terméket. Maradok továbbra is hűséges vásárlótok Maradjatok mindig ilyen kedvesek és pontosak, segítőkészek:) Szuper Csapat

Értékelés: Nincs Átlag: 5 (3 szavazat)
epermami képe

Köszönjük az észrevételedet,

és a bíztató szavakat Baba56!:) Továbbítjuk leveled a gyártók felé, hogy legközelebb ne legyen ezekkel a készítményekkel ilyen probléma! wave.gif

Értékelés: Nincs
Isti képe

Mobilra optimalizáltak lettünk!

Mától akár egy kis képernyős okostelefonon is használhatóan jelenik meg a webáruház.

Azt vettem észre, hogy a legtöbb böngészőben 2-3-szor meg kellett nyomni a böngésző "frissítés" gombját (vagy az F5 funkciógombot a billentyűzeten), hogy az új nézetet teljesen betöltse.

A mobil nézet kapcsán változtattunk a "Kategóriák" listán is, olvashatóbb és ezáltal könnyebben kezelhető lett. (A +jel helyén megjelenő kis nyilaska is csak több frissítés után jelent meg nekem.)

Valamint már régebben kértétek, hogy tudni szeretnétek a hozzászólás listában melyik termékhez írták az adott hozzászólást. Asztali gépen ha az egeret a hozzászólás előtti kis nyilacskára viszed, akkor kiírja a termék nevét. Mobil böngészőben pedig kattintással éred el ugyanezt.

Hibák még előfordulhatnak, ha valami nem működik, kérlek írd meg nekem vagy az ügyfélszolgálatnak.

Köszönöm!

Értékelés: Nincs Átlag: 5 (8 szavazat)
Barnatehén képe

Itt a nyilacska, Hol a nyilacska?

Bevallom, elsőnek fura volt ez a nézet, de egyre jobban kezdem megszokni. Viszont írtad, hogy ha hibát találunk, akkor szóljunk neked. Gondolom ez mától lett aktív, így még lehet benne hiba, de innen idézlek: 
"Asztali gépen ha az egeret a hozzászólás előtti kis nyilacskára viszed, akkor kiírja a termék nevét. "

Asztali gépen vagyok és ma reggel láttam is azt a nyilacskát, de elmentem mosogatni és mire vissza tértem már nem láttam semmilyen nyilacskát a hozzászólások mellett. Mi lehet a gond?  

Értékelés: Nincs Átlag: 4.5 (2 szavazat)

Hozzászólás írása

Tartalom átvétel
  EVP kódom: